Chestionar de evaluare a gradului de satisfacție al pacienților
Stimate pacient, acest chestionar are ca scop îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite. Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi vizează doar prelucrări statistice care au ca obiect înţelegerea opiniilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor din spital. În urma completării chestionarului vă rugăm să îl depuneți pe secția în care sunteți internat/ă. În cazul copiilor sau al pacienților fără discernământ le solicităm părinților sau reprezentanților legali ai acestora să completeze și să depună chestionarul.
Vă rugăm să răspundeţi la întrebări bifând sau notând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs. Nu trebuie să semnaţi; acest chestionar este anonim! Chestionarul de satisfacție a pacienților este accesibil și prin intermediul paginii de internet a spitalului.
Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers!
Calitatea dumneavoastră:
Sex:
Vârsta:
Mediul de rezidență:
Studii:
SECȚIA / COMPARTIMENTUL în care sunteți internat:
La internare ați fost însoțit pe secție de către:
Vă rugăm să acordați calificative pentru următoarele servicii:
Curățenia în salon se face:
În cursul internării, la explorările de pe alte secții/compartimente ați fost însoțit de:
V-ați schimbat în ținuta de spital în:
Ați ajuns în mai puțin de 1 oră de la internare în salon?
La internare v-a fost solicitată nominalizarea unei persoane de contact și datele acesteia?
Ați fost întrebat dacă aveți nevoie de asistență spirituală?
Am fost informat/a cu privire la modalitatea de depunere a sugestiilor și reclamațiilor?
V-au fost transmise pe înțelesul dumneavoastră informații despre boală, tratament, risc operator, prognostic?
Ați fost instruit asupra modului de administrare a medicamentelor pe cale orală?
Ați cumpărat sau v-a cumpărat familia medicamente sau alte materiale medicale necesare tratamentului (cu excepția tratamentului cronic eliberat pe rețetă de medicul de familie)?
Vi s-au explicat riscurile medicației prescrise și riscurile asocierilor de medicamente pe care le primiți?
Personalul medical a utilizat mănuși de unică folosință la fiecare activitate medicală sau de îngrijire?
Personalul medical poartă ecuson, astfel încât să cunoașteți identitatea celor implicate în tratamentul efectuat?
Vi s-au cerut bani sau alte avantaje materiale pentru realizarea actului medical? (cu excepția sumei care reprezintă coplată în baza legii, achitată la casieria unității)
V-au fost explicate drepturile pe care le aveți ca pacient?
Considerați că în timpul consultului și manevrelor v-au fost respectate demnitatea, intimitatea și drepturile? (utilizare paravane, limbaj, etc)
Vi s-au adus la cunoștință detalii despre data estimată a externării?
Vă rugăm să apreciați calitatea serviciilor enumerate mai jos:
Ținând cont de cele menționate mai sus, cât de mulțumit sunteți / ați fost?
În cazul în care ați avea nevoie de un serviciu medical disponibil în această unitate, v-ați întoarce aici?
Dacă aveți observații și sugestii cu privire la îmbunătățirea serviciilor furnizate de spital, vă rugăm să le notați mai jos:
Data completării: